علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، سامانه ای ناپایدار از امشب تا اواخر وقت فردا (جمعه) و همچنین در روز یکشنبه هفته آینده، جو منطقه را متاثر کرده و سبب بارندگی اغلب به صورت رگباری می شود.
وی افزود: این سامانه علاوه بر بارندگی سبب وزش باد و رعد و برق در برخی از نقاط استان نیز خواهد شد.
زورآوند یادآور شد: شرایط ناپایدار برای روز جمعه و در نواحی شمالی و غربی استان نظیر منطقه اورامانات، گیلانغرب و سرپل ذهاب نمود بیشتری خواهد داشت.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: به دنبال بارش های رگباری و غالبا تند این سامانه، آبگرفتگی معابر و گاهی اوقات رگبار تگرگ نیز دور از ذهن نخواهد بود.
وی گفت: در روز شنبه اغلب مناطق استان جوی آرام خواهند داشت اما از روز یکشنبه دوباره شرایط برای بارش باران و همچنین وزش شدید باد فراهم می شود.
زورآوند خاطرنشان کرد: وزش شدید باد ممکن است هوای استان بویژه در نواحی مرزی را موقتا غبارآلود کند.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از کاهش 2 تا 4 درجه ای دمای روزانه و یک درجه ای دمای شبانه در روز جمعه (18 فروردین) نسبت به امروز خبر داد و گفت: امروز سومار با حداکثر دمای 28 درجه بالای صفر و امشب سنقر و کنگاور با حداقل دمای 2 درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.
وی یادآوری کرد: دمای هوای امروز شهر کرمانشاه نیز در گرمترین ساعت به 15 درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.