فرامرز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: این نامگذاری با درایت و ژرف اندیشی رهبری و براساس وضعیت موجود کشور صورت گرفته است.
وی اظهارکرد: اقدام و عمل به شکلی در کشور ما انجام شد که تاکنون سابقه نداشت و در سایه همراهی مردم و همت و تلاش دولتمردان نرخ تورم در کشور کاهش یافت و اکنون به کمتر از هشت درصد رسیده است.
وی بیان کرد: برای امسال نیز همانند پارسال برنامه های خوبی از سوی دولت برای تحقق هدف های اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشور در دست اقدام است و این برنامه ها در سال 96 نیز تداوم می یابد.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که مهم ترین مشکل کشورمان هم اکنون بحث اشتغال جوانان است که باید برای جذب سرمایه گذاری و راه اندازی بخش های تولیدی و در نتیجه ایجاد اشتغال تلاش کنیم که البته گام های موثری از سوی دولت تدبیر و امید برداشته شده است که ادامه می یابد.
اکبری گفت: در قصرشیرین نیز ظرفیت های بسیاری خوبی داریم که با توجه به وجود 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی، باید تاجران فعالیت های بیشتری داشته باشند و بتوانیم در زمینه کشاورزی و بخش آب نیز با توجه به سرمایه گذاری های بسیار خوبی که صورت گرفته ، شاهد ایجاد اشتغال باشیم.
وی اظهار داشت: باید از از تمام توان و با به کارگیری همه منابع بتوانیم شاهد تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان مرزی قصرشیرین باشیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.