شهریار عباس آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: 'مهرداد صیدی' جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم کرمانشاهی است که با شکست رقبای خود مدال طلا و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
وی افزود: پس از صیدی، ورزشکاری از سیستان و بلوچستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و جودوکاران تهران و البرز نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
عباس آبادی یادآوری کرد: رقابت های قهرمانی جودو دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم های دانشگاه پیام نور همدان، آذربایجان غربی و تهران نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات جودو کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: نفرات برتر این رقابت ها به تیم ملی جودوی دانشجویان ایران برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان که 26 مرداد لغایت هشتم شهریور ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار می شود، دعوت خواهند شد.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های هیات در سال آینده افزایش حضور در رقابت های مختلف کشوری و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مربیان و داوران جودوی استان است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.