مراد محمودیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع میوه تامین شده 20 تن پرتقال وارداتی و 10 تن سیب است که توسط یک عامل فروش ثابت و یک عامل سیار در سطح شهر قصرشیرین عرضه می شود.
وی اظهار کرد: پرتقال در مراکز مشخص شده به قیمت هر کیلوگرم 40 هزار ریال و سیب هر کیلوگرم 37 هزار و 500 ریال عرضه می شود.
وی گفت: ایجاد تعادل در بازار و دسترسی آسان و ارزان مردم به میوه از جمله اهداف توزیع این میزان سیب و پرتقال است که توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی توسط عاملان فروش با نرخ دولتی ادامه دارد.
مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین، همچنین از توزیع برنج خارجی 1121 با قیمت هرکیسه 10 کیلوگرم به میزان 380 هزار ریال خبر داد و گفت تاکنون 10 تن از این برنج در سطح شهر توزیع و عرضه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین عرضه گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 58 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد به قیمت هر کیلوگرم 270 هزار ریال نیز به هر میزان که نیاز شهرستان باشد، آغاز شده و مشکلی در خصوص تامین اقلام ضروری مصرفی مردم برای تعطیلات نوروز نداریم.
محمودیان در ادامه گفت: متولی توزیع و تامین میوه شب عید، جهاد کشاورزی با همکاری تعاون روستایی است که اداره صنعت معدن تجارت نیز کار نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه کننده را برعهده دارد.
براساس اعلام ستاد خدمات سفرهای نوروزی، مردم می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033خبرنگار: نازنین باباخانی انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.