به گزارش روز سه شنبه ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: نیروی انتظامی بر حسب وظایف ذاتی خود پیش بینی های لازم را در خصوص تأمین نظم و امنیت عمومی چهارشنبه پایانی سال اندیشیده است.
مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: تأکید نیروی انتظامی بر اجرای مراسم چهارشنبه سوری به صورت محله محور است تا حوادث ناشی از آن به حداقل برسد و خانواده ها با آرامش خاطر به استقبال نوروز بروند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: متأسفانه معدود افرادی در سطح استان و به ویژه در برخی محلات شهر کرمانشاه برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند که خوشبختانه طی سال های گذشته خسارات ناشی از چهارشنبه سوری کاهش چشمگیری داشته است و انتظار داریم امسال هم شاهد وضعیت بهتری باشیم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خطاب به جوانان و نوجوانان متذکر شد: برای چند ساعت شادی، دردسرهای طولانی و حتی همیشگی برای خود و دیگران ایجاد نکنند و در کنار خانواده ها این آیین سنتی را انجام دهند.

**مأموریت اصلی در شب چهارشنبه سوری بر عهده مردم است
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز به تشریح اقدام های صورت گرفته در حوزه چهارشنبه سوری پرداخت و گفت: در یک ماه گذشته بیش از سه میلیون عدد انواع موادمحترقه کشف و 50 نفر دستگیر شده اند.
سرهنگ امیری افزود: مأموریت اصلی در شب چهارشنبه سوری بر عهده مردم است، لذا والدین باید در کنار فرزندان خود باشند و با کنترل و نظارت آنان، مانع وقوع رخدادهای ناگوار شوند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در سال های اخیر افرادی سودجو این آیین سنتی را به اعمالی مجرمانه تبدیل کرده اند و متأسفانه قشر جوان را طعمه رسیدن به اهداف خود قرار می دهند.
سرهنگ امیری با اشاره به اینکه از چندین ماه قبل شبکه های توزیع موادمحترقه شناسایی و بسیاری از آنها متلاشی شده اند و پرونده های آنها به مراجع قضائی تحویل داده شده است، متذکر شد: نیروی انتظامی همچنان به مقابله با این افرادسوجو خواهد پرداخت تا خانواده ها شب چهارشنبه سوری با نشاط و توأم با آرامشی داشته باشند.
3033/8066 خبرنگار: فراد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.