به گزارش ایرنا، احمد عزیزی شاعر معاصر، ارائه دهنده سبک جدیدی در قالب مثنوی و صاحب کتاب های شعری «کفش های مکاشفه»، «یک لیوان شطح داغ»، «باران ترانه»، «روستای فطرت» امروز(دوشنبه) در سن 58 سالگی به دلیل نارسایی کلیه و کاهش شدید سطح هوشیاری درگذشت.
مرحوم عزیزی از 15 اسفند سال 1386 به کما رفته بود.

** پیام مدیرعامل خانه کتاب
مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب در پیامی درگذشت احمد عزیزی را تسلیت گفت و نوشت: خبر درگذشت احمد عزیزی از شاعران آیینی کشورمان پس از 9 سال تحمل بیماری موجب تاسف فراوان شد. ایشان یکی از مفاخر و چهره های فرهنگی برآمده از استان کرمانشاه هستند که آثارشان برای همیشه در یادها جاودانه خواهد ماند.

** پیام مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان
همچنین مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان درگذشت عزیزی را این چنین تسلیت گفت: در حالی که شاعران پارسی گوی ایران و چند کشور جهان خود را برای برگزاری مراسم پایانی یازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر آماده می کنند؛ خبر تاسف بار درگذشت احمد عزیزی شاعر بزرگ اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی را دریافت کردیم.

***تو پیش خدایی
سازمان هنری رسانه ای اوج نیز در پیام خودنوشته است: بلند شو احمد آقا! دلمان برای زلال مثنوی و آتشفشان خلاقیتت تنگ شده است. دلمان صدایت را می‌خواهد که برایمان «یاس ها پیغمبران خانه‌اند» بسرایی و ما عشق کنیم با طنین ترنم قلب آرامت در «کفش های مکاشفه».
راستی وقتی حضرت رهبر به بالینت آمده بود، فرمود فرصت خوبی داری برای خلوت با خدا. ولی حالا تو پیش خدایی و داری خوشه چینی می کنی از بوستان آل‌الله و همنشین سفره‌ای هستی که سید حسن حسینی و قیصر امین‌پور و احمد زارعی میهمانش هستند.
سفرت بخیر احمد آقا!
دلمان خیلی زود برایت تنگ می شود...
ادامه دارد...
فراهنگ**9157 ** 1071 ** دریافت کننده: منصوره شوشتری * انتشار: امید غیاثوند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.