به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی با توصیه به مردم در جهت پیشی گرفتن از یکدیگر در امر خیر و احسان، افزود: خانواده های بسیاری در این ایام پایانی سال چشم به راه یاری و توجه دیگران هستند تا همچون بقیه جامعه با شور و شوق ملزومات فرزندان خود را در سال جدید فراهم کنند.
خطیب جمعه با ابراز خرسندی از فضای احسان و خیرخواهی در میان مردم کرمانشاه و مشارکت عمومی در امور خیر توصیه کرد با تحقیق همراه با احترام افراد نیازمند را شناسایی نمایند و با حفظ شخصیت آنان به یاریشان بپردازند یا به کمیته حضرت امداد امام (ره) و موسسات خیریه و یا افراد موثق کمک های خود را تحویل دهند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با اشاره به آمارهای ارایه شده و رشد تخلفات در فضای مجازی و تجاوز به حدود شخصی افراد و خانواده ها، از همگان خواست با مراقبت و توجه به توصیه های پلیس نگذارند فرصت طلبان با استفاده از کم آگاهی فرزندانمان آنان را به کام بلا و سوء استفاده بکشانند.
ماموستا محمدی در ادامه همچنین درختکاری را از توصیه های موکد اسلامی دانست و هفته درختکاری را فرصتی مناسب برای انجام این سنت زیبا دانست که می تواند طبیعت را در بسیاری موارد یاری دهد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.