به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شیرزادی' اعلام کرد: اکیپی ویژه از ماموران یگان امداد حین گشت زنی در حوالی میدان امام خمینی (ره) به یک دستگاه سواری پراید که به صورت غیر متعارف رانندگی می کرد، مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند.
وی افزود: عوامل انتظامی پس از مشاهده سرپیچی راننده خودرو، به تعقیب وی پرداختند اما پس از طی مسافتی در خیابان های حاشیه شهر، متهم کنترل خودرو را از دست داد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد.
وی ادامه داد: در همین حین یکی از متهمان از خودرو پیاده و با یک قبضه اسلحه به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرد، لذا مأموران در اقدامی ضربتی پس از محاصره محل، موفق شدند دو تن از عاملان تیراندازی را دستگیر و در بررسی از خودروی آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف کنند.
سرهنگ شیرزادی در پایان با اشاره به اینکه متهمان حدود 20 سال سن دارند، گفت: دستگیرشدگان سابقه چند مورد شرارت داشته اند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، همچنین کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی برای دستگیری نفر سوم که توانسته بود از تاریکی شب متواری شود، با جدیت تمام ادامه دارد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.