به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور افزود: امروز مسلمانان وظیفه دارند با حفظ وحدت و برادری، در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت کنند و بدانند شجاعت و ایستادگی در برابر مستکبران رمز پیروزی است.
وی در ادامه به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب و بیانیه این کنفرانس در حمایت از قدس شریف باید سرلوحه کار همه کشورهای اسلامی قرار گیرد و ما نمازگزاران جمعه کنگاور نیز امروز در این مکان مقدس حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین اعلام می کنیم.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مقامات و شخصیت های دینی و سیاسی بیش از 80 کشور جهان اسلام، سوم و چهارم اسفند ماه جاری در سالن اجلاس سران شهر تهران برگزار شد.
امام جمعه کنگاور در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه افزود: فاطمه الزاهرا (س) برترین زنان جهان است و عظمت این ایام به سرمشق گرفتن از زندگی ایشان به عنوان الگوی زندگی ما است.
وی اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) ملاک و معیار خشم و خشنودی پروردگار و نخستین شهیده راه ولایت است که شیوه مبارزاتی خاصی داشتند.
به گفته وی، حضرت فاطمه (س) همچون سیاستمداران با خطبه هایش به دفاع از ولایت پرداخت و با استفاده از تاکتیک گریه به تحریک احساسات و عواطف مردم پرداخت و از ولایت دفاع کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.