علیرضا قبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در قصرشیرین با بیان اینکه متقاضیان برای صدور کارت های ملی هوشمند می توانند به دفاتر پیشخوان و ایستگاه های پستی مراجعه کنند، امکان ذخیره اطلاعات و تغییر اطلاعات افراد بدون مراجعه حضوری را از ویژگی های کارت های شناسایی ملی هوشمند ذکر کرد.
وی اظهار کرد: هم اکنون در استان کرمانشاه 23 دفتر پیشخوان شهری و سه دفتر روستایی و 14 ایستگاه پستی، امور مربوط به ثبت نام و تقاضای مردم برای صدور کارت ملی هوشمند را انجام می دهند.
وی از مردم خواست برای دریافت کارت ملی هوشمند با توجه به این که صدور آن با شتاب بیشتری نسبت به قبل انجام می شود، اقدام کنند.
وی شمار واقعه ولادت ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان بهمن در استان کرمانشاه را 31 هزار و 728 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان پارسال 33 هزار و 46 مورد بوده است.
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین نام هایی که امسال والدین برای فرزندانشان برگزیده اند برای پسران به ترتیب امیرعلی، محمد، امیرعباس، محمدطاها و امیرحسین و برای دختران نیز باران، فاطمه، رها، یسنا و زهرا بوده است.
قبادی شمار واقعه وفات ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان بهمن در استان کرمانشاه را 10 هزار و 70 مورد ذکر کرد و گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته 10 هزار و 182 بوده است.
وی افزود: در 11 ماه سپری شده از سال جاری چهار هزار و 732 واقعه طلاق در این استان به ثبت رسید که این میزان در سال گذشته چهار هزار و 753 مورد بوده است.
وی همچنین شمار واقعه ازدواج ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان بهمن در استان کرمانشاه را 18 هزار و 592 مورد اعلام کرد که این میزان در مدت مشابه پارسال 18 هزار و 703 مورد بوده است.
استان کرمانشاه در غرب کشور 2 میلیون و 30 هزار و 848 تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.