به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری امروز استان برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه به ریاست فضل الله رنجبر فرماندار است که از ساعت 10:30 دقیقه صبح در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار خواهد شد.

** مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی
یکی دیگر از رویدادهای خبری امروز برگزاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه است که از ساعت 14:30 دقیقه در مسجد الغدیر واقع در چهارراه بسیج برگزار خواهد شد.
سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققان و مدرسان حوزه علمیه قم است.

* خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه آمادگی دارد؛ برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت 9 اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن های 38239256 و 38239200 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 38225588 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر قصرشیرین با شماره تلفکس 42423422 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.