مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین از ۲۳ مرداد ماه مصادف با ۱۶ محرم الحرام آغوش امن خود را برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات و اربعین حسینی برای عزیمت به عراق گشود

مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین از ۲۳ مرداد ماه مصادف با ۱۶ محرم الحرام آغوش امن خود را برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات و اربعین حسینی برای عزیمت به عراق گشود و اکنون یکی از مرزهای فعال کشور برای تردد زوار کشورمان است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مسیر مرز رسمی خسروی از پایتخت کشورمان و دیگر استان های شمالی و مرکزی و شمال غرب و شرقی و سایر مناطق تا نقطه صفر محل خروج زائران به صورت بزرگراه بوده و زوار می توانند از این مسیر به راحتی برای عزیمت به عراق استفاده کنند.

زائران عتبات عالیات پس از ورود به استان کرمانشاه به سمت شهرستان های غربی در مسیر خود مورد استقبال مردم شهرستان های اسللام آباد غرب، کرند غرب، سرپل ذهاب قرار گرفته و وارد شهرستان مرزی قصرشیرین می شوند.

زائران پس از ورود به قصرشیرین با استفاده از خودروهای تعبیه شده به سمت مرز خسروی که ۱۵ کیلومتر با قصرشیرین مسافت دارد حرکت می کنند و با ورود به خسروی به بزرگترین پایانه بین المللی زمینی خاورمیانه می رسند.

پایانه مرزی خسروی یکی از بهترین و مجهزترین پایانه‌های خاورمیانه است و با امکانات سرمایشی، ۵۸گیت‌ و سایر امکانات رفاهی آماده خدمت به زائران اربعین از سراسر کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.