معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از همه افراد خواست با توجه به شرایط شکننده کرونا در استان، از سفر به کرمانشاه در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر، از همه افراد خواست با توجه به شرایط شکننده کرونا در استان، از سفر به کرمانشاه در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، حسین خوش اقبال در جلسه امروز (15 اردیبهشت) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در استان گفت: این احتمال هست که هر آن با اوج گیری دوباره بیماری مواجه شویم، بنابراین همه باید هوشیار بوده و پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنیم.

وی به تعطیلات پیش روی عید فطر اشاره کرد وافزود: در این تعطیلات برخی افراد اقدام به سفر رفتن می کنند که در شرایط فعلی کرونا می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

خوش اقبال گفت: سفر رفتن در این شرایط می تواند موجب اوج گیری دوباره کرونا شود، در همین راستا باید اقدامات لازم برای پیشگیری از این سفرها صورت گیرد.

وی افزود: در همین زمینه همه باید پای کار آمده  و رسانه ها و بویژه صدا و سیما در این زمینه حساسیت‌زایی کرده و درخصوص خطرات این سفرها هشدار دهند.

خوش اقبال گفت: از هم اکنون نیز اعلام می کنیم کرمانشاه آماده پذیرش هیچ مسافری در تعطیلات عید فطر را ندارد و از تمام افرادی که قصد سفر به این استان را دارند می خواهیم به کرمانشاه نیایند.

مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان نیز در این جلسه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر گفت: اگر در این زمینه غفلتی صورت گیرد و مردم به مسافرت بروند، دوباره گرفتار می شویم.

وی افزود: از هم اکنون باید پیگیر مجوزهایی باشیم که سفر به استان را ممنوع اعلام کند و از طرفی هم باید رسانه ها پای کار آمده و هشدارهای لازم را به مردم بدهند.

بهرام نژاد با اشاره به شلوغی خیابان ها در ساعات بعدازظهر، از خودروهای آتشنشانی که کار هشداردهی و اعلام خطر کرونا را برعهده دارند خواست تا در ساعات اوج شلوغی تردد کرده وهشدارهای لازم را به مردم بدهند.

این مسئول گفت: وضعیت کرونا به شدت وابسته به رفتار مردم است و اگر مردم باز بی توجه شوند دوباره گرفتار می شویم. خطرات کرونا باید مرتبا برای مردم تکرار شود.

وی به مدیریت خوب استان در بحث کنترل کرونا در موج چهارم اشاره کرد و افزود: پیک این موج را پشت سرگذاشتیم. خوشبختانه وضعیت ما در شرایط پیک هم نسبت به بسیاری استان ها مناسب تر بود و همین امر باعث شده جزو استان های اول کشور در بحث مدیریت کرونا باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.