فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق در شهرهای کنگاور و ثلاث‌باباجانی و یک محموله احتکاری در شهر کرمانشاه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش جماران، سردار علی اکبر جاویدان اظهارداشت: نخستین محموله قاچاق کشف شده مربوط به کنگاور بود که ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان این بازرسی ماموران موفق به کشف ۹۲۴ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد ریال می رسید، شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا علاوه بر انتقال کامیون به پارکینگ، راننده آن نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص کشف دومین محموله قاچاق نیز گفت: این محموله شامل ۲۵ تن لوبیا بود که توسط ماموران انتظامی ثلاث باباجانی و از یک دستگاه کامیون بدست آمد.

وی با بیان اینکه ارزش محموله لوبیای قاچاق به ۶ میلیارد ریال می رسد، یادآور شد: یک نفر در این راستا دستگیر و خودروی کامیون نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار جاویدان ادامه داد: در ۷۲ ساعت اخیر همچنین با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار محل احتکار لاستیک خودروهای سنگین در خیابان عشایر کرمانشاه کشف شد.

رییس پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته، ماموران موفق به کشف ۱۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سنگین که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به سه میلیارد ریال می رسید، شدند.

وی همچنین با اشاره به پلمب انبار محل احتکار کالا، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: آمار کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.