معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از مردم خواست به منظور کنترل اجاره خانه، واحدهای مسکونی خالی را به نهادهای نظارتی معرفی کنند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از مردم خواست به منظور کنترل اجاره خانه، واحدهای مسکونی خالی را به نهادهای نظارتی معرفی کنند و گفت: بیشترین دغدغه مدیریت ارشد استان متوجه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است.

به گزارش جماران، مهرداد سالاری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان موضوع اجاره مسکن و مشکلات پیش روی مستاجران را به شکل ویژه دنبال می کند، اظهار کرد: در زمینه کنترل اجاره بهای مسکن، علاوه بر اهرم های قانونی و صنفی و فعالیت دستگاه های نظارتی، باید از فرهنگ غنی و قدیمی جوانمردی و مهمان نوازی مردم منطقه نیز برای حل این مشکل بهره بگیریم تا فشار کمتری متوجه قشر ضعیف شود.
 
وی گفت: بیشترین دغدغه مدیریت ارشد استان متوجه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است.

سالاری عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد با یک کار میدانی گسترده واحدهای خالی را شناسایی کرده و بر اساس قوانین سختگیرانه موجود، جریمه‌های مالیاتی که چشمگیر خواهد بود، برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: مردم در راستای کمک به قشر ضعیف در شناسایی این واحدهای مسکونی خالی به ما کمک کنند.

وی  همچنین با اشاره به در نظر گرفتن سقف 20 درصدی برای  افزایش اجاره مسکن نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: هر بنگاهی قرارداد اجاره ای بیش از ۲۰ درصد مصوب ببندد به عنوان اخلال در بازار با وی برخورد می شود.

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۳۰۴۴۰ و شماره های تماس ۱۲۴ و ۱۵۲۶ برای گزارشات مردمی در نظر گفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.