سارق منازل اسلام آباد غرب دستگیر و 10 میلیارد ریال طلا از مخفیگاه او کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام دستگیری سارق منازل اسلام آباد غرب، گفت:در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهم، مقدار زیادی طلا و انواع سکه های سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 10 میلیارد ریال می رسید، کشف شد. 

به گزارش جماران، سردار علی اکبر جاویدان در خصوص کشف محموله طلاجات سرقتی در اسلام آباد غرب گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در اسلام آباد غرب، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهم، مقدار زیادی طلا و انواع سکه های سرقتی که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 10 میلیارد ریال می رسید، کشف شد. متهم دستگیر شده نیز در بازجویی ها به ارتکاب هفت فقره سرقت از منزل شهروندان اسلام آبادی اعتراف کرد. 

وی همچنین از شناسایی سه مالخر که اقدام به خرید طلاجات و سکه های سرقتی می کردند، خبر داد و گفت: برخورد با پدیده سرقت و دستگیری سارقان در سریعترین زمان ممکن جزو اولویت هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1430850
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.