ایرج کاکایی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: تیم مشترک متشکل از بازرسان و کارشناسان ادارات دامپزشکی، اجراییات، بهداشت، اصناف و نماینده‌ای از فرمانداری در این عملیات حضور داشتند و متخلفان بهداشتی در این مناطق از شهر کرمانشاه شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلف بهداشتی و تهدید سلامت شهروندان به جد برخورد خواهیم کرد، گفت: در این بازدید مستمر بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد از جمله امعاء و احشاء، کله پاچه، گوشت چرخ کرده از قبل حاضر شده کشف، ضبط، جمع آوری و در محل اداره کنترل و پیشگیری از تخلفات شهری شهر کرمانشاه با حضور نمایندگان ادارات مربوطه معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها در این شهرستان اشاره و اظهارداشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

کاکایی از تلاش‌های اکیپ مشترک و پرسنل خدوم دامپزشکی کرمانشاه به خاطر جدیت، پیگیری و پشتکار مثال زدنی در امر نظارت بر اجرای موازین بهداشتی که متضمن سلامت غذای مصرفی همشهریان است، قدردانی کرد.

شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

در استان کرمانشاه چهار میلیون و ۶۵۰ واحد دامی و بیش از یک هزار و ۳۳۳ واحد دامپروری صنعتی شامل ۷۰۰ واحد مرغداری گوشتی صنعتی، ۱۷۶ واحد گاوداری شیری، ۱۸۱ واحد پرواربندی گوساله و ۲۱۹ واحد پرواربندی بره فعال است.
در این استان همچنین ۲۵ واحد مرغداری تخمگذار، ۱۳ واحد پرورش بوقلمون صنعتی، ۹ واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، ۲ واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شترمرغ و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.

سالانه بیش از ۷۴هزار تن گوشت مرغ، ۴۰ هزار تن گوشت قرمز و ۳۵۰ هزار تن شیر تولید می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.