سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در کنار این نوع سرقت ها شاهد کاهش سرقت منزل نیز بوده ایم که بخشی از آن به خاطر افزایش گشت های پلیس و بخشی دیگر نیز به خاطر شیوع کرونا و ترک نکردن منزل از سوی شهروندان بود.

وی همچنین از افزایش ۱۴ درصدی سرقت های خُرد در کرمانشاه طی ۴۰ روز ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این سرقت ها بیشتر مربوط به قطعات و محتویات داخل خودرو و سیم و کابل های برق بوده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه اعطای مرخصی به سارقان زندانی به دنبال شیوع کرونا در افزایش سرقت های خُرد اثرگذار بوده است، گفت: هرچند عمده این افراد توسط پلیس دستگیر و دوباره به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

برخورد پلیس با برخی افراد روزه خوار در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن قدردانی از شهروندانی که به هر دلیل نتوانسته اند روزه بگیرند  اما حرمت این ماه و افراد روزه دار را نگه داشته اند، گفت: با این حال معدود افرادی هم بودند با حرمت شکنی مورد برخورد پلیس قرار گرفتند.

وی گفت: این عده معدود علاوه بر روزه خواری در ملاء عام به تذکرات و اخطارهای پلیس بی توجهی کرده و همکاران ما نیز مجبور به برخورد با آنها و معرفیشان به دستگاه قضایی شدند.

سردار جاویدان در پایان  گفت: برخی واحدهای صنفی با کسب مجوز در طول ماه مبارک رمضان آن هم با استتار ورودی مغازه خدماتی به افراد مسافر و یا آنهایی که قادر به روزه گرفتن نیستند ارایه       می‌کنند که البته خدمات دهی آنها توسط پلیس اماکن کنترل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.