مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر در آیین بهره برداری از این طرح گفت: برای ساخت این پایگاه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دکتر محمدسعید سریری افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت ۹۵ متر مربع احداث و عملیات اجرایی آن در شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این پایگاه در مسیر جاده شهرستان‌های کرمانشاه (کوزران)، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی ایجاد شده که روزانه شاهد تردد مسافرین زیادی از این مسیر هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه پایگاه فوریت های پزشکی نهرابی از آبان سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده اضافه کرد: ساختمان اصلی پایگاه در روستای نهرابی و در مسیر جاده روانسر - جوانرود - ثلاث باباجانی و کرمانشاه ساخته شده است.

سریری افزود: هم اکنون چهار پایگاه فوریت های پزشکی در شهر روانسر، شهر شاهو (محور پاوه)، روستای غلامعلی بیگ (محور کرمانشاه ) و روستای نهرابی فعال است.

وی اضافه کرد: این پایگاه ها به طور میانگین روزانه ۱۲ ماموریت را انجام می دهند. 

فرماندار شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه ما قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، افزود: امنیت و سلامت در وهله اول برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و در وهله دوم برگ برنده دولت تدبیر و امید است.

سعدی مصطفی زاده افزود: برگ برنده دولت تدبیر و امید ارتقا بهداشت و درمان و سلامت مردم است که با نیم نگاهی به گذشته شاهد هستیم چه تحولات عظیمی در نظام سلامت کشور ایجاد شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.