غلامرضا مرتضوی روز سه شنبه در نشست بررسی راهکارهای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید که با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین ذیربط  در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: تدبیر و برنامه ریزی در اجرای زیرساخت ها و توجه به نیازهای کشور در سال های گذشته باعث شد کشور در مقابله با بحران کرونا نتیجه مثبتی کسب کند.
وی افزود: طرح تحول نظام سلامت در چند سال گذشته یکی از همین زیرساخت ها بود که با وجود تحریم های ظالمانه در حوزه درمانی در مبحث بحران امروز به عنوان یک موفقیت بزرگ قلمداد شد.
سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رونق تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: با وجود این موانع و کارشکنی ها در خارج از کشور می‌توانیم با استفاده از تولیدات داخل و داشته هایمان موجب پیشرفت در کشور شویم و همچنان توسعه و جهش تولید در کشور را پیش ببریم.
مرتضوی تصریح کرد: ایجاد مشوق های لازم در حوزه تولید و تلاش در جهت رونق تولید و کاهش بیکاری و چابک سازی در خصوص صدور مجوزها، جلوگیری از توقف فعالیت‌های واحدهای تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلاش در جهت تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام به صورت جدی دنبال می شود.
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه بایستی در حوزه های مختلف شهرستان ظرفیت ها شناسایی شود، گفت: مهمترین مانع در حوزه تولید بروکراسی اداری است که با تسهیل شرایط تولید می توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری که رونق و جهش تولید می باشد، گام برداریم.
شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.