کشمیری روز دوشنبه قدمت برخی از عکس‌های این کتاب را تا ۲۲۰ سال گذشته عنوان کرد و  به خبرنگار ایرنا گفت: تصاویر اماکن دیدنی استان، تجار، بزرگان، ورزش‌کاران و ادارات کرمانشاه در زمان‌های دور در این کتاب استفاده شده است.

وی استقبال از این کتاب را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه امروز جوانان و نوجوانان تمایل چندانی به مطالعه در خصوص کرمانشاه ندارند و این کتاب مصور می‌تواند برای آنها جذابیت دو چندان داشته تا بتوانیم در معرفی کرمانشاه به آیندگان سهم اندکی داشته باشیم.

این عکاس کرمانشاهی با اشاره به استقبال زیاد این کتاب در خارج از کشور گفت: کرمانشاهی‌های مقیم کشورهای اروپایی از چاپ این کتاب ابراز رضایت کرده و به دنبال تهیه‌ آن هستند.

کشمیری به برخی از جذابیت‌های این کتاب هم اشاره‌ای کرد و گفت: علاوه بر معرفی تاریخ، فرهنگ، معماری و شهرسازی استان کرمانشاه، هتل ۹۰ ساله بیستون و عکس سه برادر کرمانشاهی که هر سه تن سفیر ایران در کشورهای مختلف جهان بوده‌اند نیز از عکس‌های جالب کتاب یاد ایام است.

عضو هیات مدیره خانه کرمانشاهیان مقیم تهران گفت: اولین جلد کتاب یاد ایام در سال ۱۳۹۰ چاپ شد و کتاب‌های دوم و سوم هم به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ روانه بازار شد و این کتاب چهارم هم برگرفته از سه کتاب گذشته است.

وی از اقدامات اولیه برای جمع‌آوری عکس و چاپ کتاب پنجم خبر داد و افزود: خانواده‌هایی که عکس‌های قدیمی از کرمانشاه دارند، آنها را به صورت امانت در اختیار ما قرار دهند تا در مجموعه بعدی استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.