سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در ستاد مبارزه با موادمخدر پلیس کرمانشاه که با حضور فرماندار و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی در ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: متاسفانه بسیاری از معتادان بسترساز وقوع جرم در جامعه هستند که همین موضوع می طلبد به صورت جدی با آنها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر جرایم خرده فروشان حول محور سرقت است که این موضوع خود یکی از عوامل ناامن کننده فضای جامعه است، تصریح کرد: سال گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این افراد را دستگیر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر یکی از برنامه های اولویت دار پلیس در سال جاری است که اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید با ایجاد فضاهایی برای نگهداری این افراد پلیس را در این راه کمک کنند.

رشد ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به برخی تلاش های صورت گرفته پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر استان طی سال گذشته اشاره و اظهار داشت: مجموعه این تلاش ها باعث کشف بیش از ۲ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم انواع مواد شد که در مقایسه با سال از آن حدود ۱۴ درصد رشد نشان می دهد.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، تولید و توزیع کنندگان و دیگر عوامل مرتبط با موادمخدر را دستگیر کردند.

سردار جاویدان یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۳۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه منهدم و حدود ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز توقیف شد.

مبارزه با موادمخدر نیازمند همراهی همه دستگاه هاست

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ نیازمند همراهی همه دستگاه های اجرایی با پلیس است، گفت: تنها یک دستگاه و یا نهاد نمی تواند در انجام مطلوب این کار مهم و حساس موفق باشد.

وی گفت: قاچاچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر مدام در حال تغییر شیوه های خود برای رسیدن به اهدافشان هستند و ما نمیز برای مقابله با آنها باید بتوانیم خود را به روز و تجهیز کنیم تا ضربه های لازم به آنها وارد شود.

سردار جاویدان در پایان بر مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: پلیس در سال جاری مستحکم تر از گذشته با این افراد برخورد و آنها را تحویل محاکم قضایی خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.