حسن پیرکرمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه باید تلاش همگانی صورت گیرد.

وی افزود: تلاش دستگاه ها و ادارات مختلف شهرستان و خیران نیکوکار در جمع آوری کمک ها برای خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه که منابع درآمدی خود را بر اثر شیوع بیماری کرونا از دست دادند، بسیار قابل توجه  است.

وی اظهار داشت: این کمک ها در قالب نقدی و تهیه اقلام اساسی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب، از مردم خواست تا با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره انتقال بیماری ویروس کرونا کمک کنند.

پیرکرمی ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر شهرستان سرپل ذهاب نیز توسط ادارات و دستگاه های اداری به طور مستمر انجام می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.