در پیام دکتر سعید نمکی خطاب به هوشنگ بازوند که چهارشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹ همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری لحظه ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله ای جدید بیماری دامنگیر شهر یا استانی شود.
در این پیام مطرح شده است: آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنانکه از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به بدست نمی آمد.
وزیر بهداشت در پیام خود آورده است: ضمن تقدیر از همراهی های بیدریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.