پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در روستای «تبرآباد» کرمانشاه، ماموران پاسگاه قزانچی به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که فرد تماس گیرنده در اختیار پلیس ۱۱۰ قرار بوده بود فرد آدم ربا با سوار کردن شخصی دیگر در خودروی پژوپارس از روستای یادشده به سمت قزانچی حرکت می کرد که ماموران این پاسگاه به سرعت با اجرا کردن طرح مهار موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را مهار کردند.

سردار جاویدان با اشاره به نجات گروگانگیر از دست آدم ربا، افزود: این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به فرد آدم ربا و برادرش بدهی دارد و آنها به همین دلیل نقشه ربودنش را کشیده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروگان آزاد شده در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که برادر فرد آدم ربا نیز در انجام این کار نقش داشته و هم اکنون در خانه باغی حوالی قزانچی حضور دارد.

وی گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضایی به سرعت به محل یاد شده مراجعه اما تعدادی از کارگرانی که مشغول به کار بودند عنوان کردند که شخص موردنظر دقایقی قبل محل را ترک کرده است.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عامل آدم ربایی با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف یک قبضه اسلحه کلت به همراه ۴ عدد فشنگ مربوط به آدم ربایان در داخل خودروی پژو پارس آنها خبر داد.

وی در پایان گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را با مخاطره مواجه کنند برخورد و اجازه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.