سرهنگ منوچهر رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در مجموع برای خودروهای متخلف بی توجه به طرح محدودیت تردد که برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا صورت گرفت براساس قانون هفت هزار و ۵۷۰ جریمه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: تمامی مراکز نظامی این شهرستان به منظور مقابله با سرایت بیماری ویروسی کرونا بااستفاده از هفت هزار لیتر مواد ضدعفونی، گندزدایی شده و بسته های بهداشتی نیز برای پرسنل انتظامی و خانواده های آنان تامین و توزیع شده است.

رضایی گفت: ۵۸۶ مورد ابلاغ و اجبار به بستن واحدهای صنفی، ۱۶۵ مورد بازرسی صنفی و پلمب ۳۴ مورد واحدهای صنفی متخلف از اقدام های پلیس با همکاری سایر دستگاه های نظارتی در شهرستان در راستای مقابله سرایت ویروس کرونا بوده است.

او گفت: هم اکنون ۹۹ درصد پلاک های غیربومی حاضر در سرپل دهاب مربوط به افراد بومی شهرستان است و  نیروی انتظامی در ممنوعیت تردد وسایط نقلیه بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می کند.

وی اظهار داشت: ایستگاه های کنترل ورودی بین شهری در استان کرمانشاه بنابر ابلاغیه فرماندهی انتظامی استان از ساعت ۱۷ دیروز جمع شد و صرفا ایستگاه های ورودی استان کنترل می شوند.

وی با توصیه مردم به ماندن در منازل خود برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: ترددهای غیرضروری در سطح شهر باعث سرایت بیماری ویروسی کرونا می شود از این  رو بهترین و امن ترین مکان برای در امان ماندن از این بیماری ویروسی منزل است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.