هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه‌ هماهنگی راه اندازی این پویش در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و لزوم کمک به مردم نیازمند گفت: انتظار داریم مردم کرمانشاه در پویش همدلی جلوه‌های زیبایی را از همکاری و همیاری را به نمایش بگذارند تا الگویی برای سایر استانها باشیم.

وی سرانه درآمد خانواده‌ها در کرمانشاه را پایین دانست و بر حمایت از خانواده‌های نیازمند تاکید کرد و افزود: تاکنون کارهای بسیار ارزشمندی در استان انجام شده است و در پویش همدلی هم نگاه مردم در ابتدا به مدیران و مسوولان است و انتظار داریم آیت‌الله علما (امام جمعه کرمانشاه)، صنعتگران و فعالان اقتصادی، خیرین، چهره‌های ورزشی، هنرمندان و عموم مردم نوع دوست در این پویش مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ابتدای سخنان خود به خاطر همکاری و مشارکت عموم مردم، دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی، صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و همه ادارات و ارگانهایی که در این مدت درگیر مدیریت کرونا بودند تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه هم در این جلسه، اعلام شماره حساب برای دریافت وجه نقد مردم کرمانشاه را نیازمند مجوز دانست و گفت: تا زمان اعلام شماره حساب متمرکز همشهریان می‌توانند کمک‌های خود را با شماره‌گیری کد یو اس اس دی *۱۱۲*۸۳# به حساب هلال احمر کرمانشاه واریز کنند.

فریدون معتمدی با اشاره به اینکه حدود هشت هزار بسته بهداشتی ( ۱۰ عدد ماسک و یک ژل ضدعفونی) در اختیار استان کرمانشاه قرار گرفته است، گفت: تا این لحضه ۲ هزار و ۸۰۰ بسته از این بسته‌ها به بیماران خاص تحویل داده شده و برای توزیع بقیه این اقلام باید لیست افراد نیازمند در اختیار ما قرار بگیرد تا در اسرع وقت توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.