پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «حسن حیدری» اعلام کرد: پلمب این واحدهای صنفی به دنبال بی توجهی صاحبان آنها به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه محل کسب و بی توجهی به اخطارهای پلیس صورت گرفته است.

وی همچنین از ارایه تذکر و اخطار به ۱۰ هزار و ۱۹۸ واحد صنفی دیگر که ضروری بر فعالیت آنها در ایام شیوع بیماری کرونا نیست خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی در صورت تعطیل نکردن پلمب خواهند شد.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: طی ۲۰ روز اخیر چهار هزار و ۹۵۱ مورد بازدید مشترک با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان اتاق اصناف صورت گرفته که منجر به پلمب و صدور اخطار برای واحدهای صنفی مذکور شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در جریان این بازرسی ها، ۷۵ عدد محلول ضدعفونی و ۲۷ لیتر الکل تقلبی به همراه ۵۲ قلم لوازم آرایشی - بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: کشف ۹۷۱ حبه قرص ترامادول و نیروزای غیرمجاز به همراه جمع آوری ۸۲ عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس امنیت عمومی استان در مدت زمان یاد شده بوده است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با جدیت از سوی پلیس امنیت عمومی دنبال و واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

بیماری کرونا تاکنون ۳۲۴ نفر را در استان کرمانشاه مبتلا کرده که ۳۷ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.