کوروش محمودیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک توسط انجمن مثبت اندیشان کلهر و هیات رزمندگان اسلام گیلانغرب با راه اندازی واحد تولیدی انجام شده که شبکه بهداشت درمان ماسک های تولیدی را بین نقاط پرخطر توزیع کرده است.

وی همچنین از انجام اقدام های پیشگیرانه در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح این شهرستان خبرداد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین ۸۹۲ عدد بسته بهداشتی نیز بین خانوارهای نیازمند و مراکز بهداشتی و درمانی توسط خیران، بسیج و مرکز مردم نهاد سلامت توزیع شده است.

محمودیان، ارایه آموزش های لازم از سوی مجموعه بهداشت و درمان توسط کارشناسان و بهورزان از طرق مختلف اعم از مراجعه کنندگان به مراکز سلامت، حضور در ادارات، جلسات اداری و صنوف مختلف، شبکه های اجتماعی ، توزیع ماسک در مراکز نظامی و انتظامی و اجرای طرح غربالگری درشهرستان به صورت ۱۰۰ درصد را از دیگر اقدام های انجام شده برای مقابله با سرایت کرونا در قصرشیرین بیان کرد.

محمودیان اظهارداشت: گندزدایی نقاط شهری و روستایی  و ناوگان حمل و نقل درون شهری توسط شهرداردی ها و بخشداری های تابعه، دهیاران و بسیج به صورت مستمر نیز انجام شده ضمن اینکه نقاط آلوده هرروز و سایر مناطق روستایی تاکنون چهارمرحله و سطح شهر نیز هفت مرحله با کمک بسیج، دهیاران و انجمن ها صورت گرفته است.

او اضافه کرد: اکیپ های انتظامی، بسیج، راهور و پلیس راه در مبادی ورودی شهرستان و همچنین نقاط گردشگری به منظور انسداد و کنترل ورودی ها و خروجی ها مستقر شده که این طرح  همچنان ادامه دارد.

فرماندار گیلانغرب گفت: تشکیل جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به صورت مستمر و اتخاذ تدابیر مقتضی متناسب با وضعیت شهرستان، نظارت مستمر بر وضعیت بازار به منظور تامین مایحتاج مردم  با توجه به تعطیلی واحدهای غیرضرور، آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی از طریق سیستم صوتی سیار در سطح شهرستان به صورت مستمر از دیگر اقدام هایی است که فرماندار به آن ها اشاره کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.