پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ «جمال سلمانی» در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی استان کرمانشاه اعلام کرد: مقابله با انواع جرائم بخصوص جرائم خشن و همچنین پدیده قاچاق از جمله ماموریت هایی است که پلیس آگاهی در سال جدید لازم است آنها را با جدیت دنبال کند. 

وی خاطرنشان کرد: امروز کاراگاهان پلیس آگاهی وظیفه خطیری در راستای مقابله با ناهنجاری ها و مجرمانی دارند که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

سرهنگ سلمانی با بیان اینکه کرمانشاه جزو استان های امن کشور محسوب می شود، افزود: با این حال همین حداقل جرائم خشن نیز باید برچیده شود از این رو پلیس آگاهی باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس آگاهی در سال های اخیر به خوبی در موضوعات مختلف مقابله با جرائم ورود پیدا کرده و اجازه هرگونه عرض اندام از متجاوزان به حریم امن جامعه را گرفته است که از جمله این اقدامات می توان به دستگیری یک هزار و ۹۶۰ نفر از مجرمان اشاره کرد.

وی همچنین خواستار در اولویت قرار گرفتن مقابله با پدیده قاچاق توسط پلیس آگاهی شد و گفت: قاچاق ضربه های مهلک و جبران ناپذیری به پیکره اقتصادی جامعه و استان کرمانشاه وارد می کند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: سال گذشته پلیس آگاهی با تشکیل بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده قدم های خوبی در راستای مقابله با این معضل اقتصادی برداشت که لازم است در سال جاری تقویت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.