مرادعلی تاتار سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تردد خودروها از سمت سرپل ذهاب به قصرشیرین و گیلانغرب به قصرشیرین به طور کامل ممنوع و این مسیرها کامل مسدود شده است و هیچ خودرویی حق ورود و خروج از شهرستان را باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت در روز ۱۳ فروردین تمامی مسیرهای منتهی به بوستان ها و مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان نیز مسدود شده و خودروهای بومی هم حق پارک و توقف در خیابان ها را ندارند و در صورت تخلف از این قانون جریمه نقدی و توقیف در انتظار مالکان خودروهای متخلف است.                                    

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اعمال محدودیت تردد و ممنوعیت ورود و خروج در راستای صیانت از سلامت مردم است و خواستار مشارکت مردم برای مقابله با سرایت ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی هستیم.

تاتار ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت بر واحدهای اغدیه فروشی به طور مستمر توسط شهرداری و با همکاری نهادهای نظامی و جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

او گفت: کار غربالگری بیش از ۹۷ درصد مردم شهرستان قصرشیرین در سامانه ۴۰۳۰ برای پایش کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از مردم خواست، برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن ترین مکان است.

او همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی برای مداوای بیماران و  همچنین نهادهای نظامی، سپاه و پلیس انتظامی و پلیس راه در امر کنترل ورودی های شهرستان قدردانی کرد و اضافه کرد: ستاد کرونای شهرستان قصرشیرین پای کار است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز خسروی و پرویزخان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.