کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعدادمهمان مربوط به حوزه بخش گهواره از توابع شهرستان است ولی با این وجود، کماکان بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مسافر همچنان در حوزه روستاهای شهرستان حضور دارند.

وی اظهار داشت: بار دیگر از مسافران و مهمانان ساکن شهرستان درخواست می کنم تا با نوع دوستی و در جهت حفظ سلامت خود و میزبانان، به شهر و دیارخویش برگردند که این اقدام  احترام گذاشتن به قانون و دستورالعمل های صادره و نوعی تشکر عملی از میزبان محسوب می شود.

فرماندار دالاهو گفت: محور تنگ گول به گهواره از طرف دشت کرند، به طور کامل مسدود خواهد شد و اکنون اقدامات مربوط به کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در حوزه شهرستان تشدید شده و در روستای توتشامی نیز گیت ایست و بازرسی استقرار یافته است.

 او اضافه کرد: پنج راه اصلی و فرعی بزرگراه کربلا به داخل این شهر و ۲۵ مسیر تردد به تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی این شهرستان در اجرای طرح ملی مقابله با ویروس کرونا از روز پنجشنبه هفته گذشته مسدود شده است.

محمدی همچنین از بهره گیری از ظرفیت توانمند جامعه خبری و خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و آموزش عمومی و پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا خبرداد و ادامه داد: هم اکنون جامعه نیازمند دمیدن روح آرامش و امید است و فضای مجازی در این رابطه می تواند نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: راه برون رفت از این مرحله حساس و شکست کرونا همگرایی، همدلی و همراهی مردم و مسوولان است که در دالاهو در بالاترین حدممکن قرار دارد.

 دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۶ نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۱۳ نفر رسید که ۲۷ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز یکشنبه ( ۱۰ فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۸۵ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۳۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.