مسعود بهرام‌نژاد شنبه شب در گفت و گو با ایرنا در باره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: مهمترین شاخص اجرای این طرح در استان کرمانشاه همکاری مردم است؛ هنور درصدی از مردم همچنان به توصیه ها بی توجه هستند اما اکثریت آنها مسائل بهداشتی را رعایت می کنند.
وی تاکید کرد: از صبح دیروز مسافر و خودروی غیربومی وارد شهرهای استان کرمانشاه نمی شوند و باید خودروهای مسافران در اسرع وقت به شهرهای خود باز گردند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۵ نقطه استان ایستگاه های بازرسی ثابت انتظامی به منظور جلوگیری از ورود افراد غیربومی ایجاد شده است، گفت: از صبح روز گذشته مسیرهایی که امکان نظارت بر آنها نبود را با استفاده از موانع مختلف مسدود کردیم.
بهرام نژاد افزود: حتماً در برخی نقاط ضعف هایی نیز وجود دارد از این رو بازرسی ها به منظور شناسایی کامل و مسدود کردن مسیرها با کمک مردم و ارگان های مختلف ادامه دارد.
وی با اشاره به طرح ویژه استان کرمانشاه به منظور ممنوعیت برگزاری مراسم ۱۳ بدر گفت: ورود افراد به تمام روستاهای هدف گردشگری در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ممنوع است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه عنوان کرد: محیط زیست، میراث فرهنگی و منابع طبیعی بر تمام تفرجگاه‌ها نظارت دارند و از تجمع افراد در این مکان ها جلوگیری می کنند.
بهرام نژاد عنوان کرد: براساس تصمیم امروز ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه تمامی میادین عرضه دام به صورت ویژه مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت و تمامی دفاتر اسناد رسمی تا پانزدهم فروردین ماه تعطیل خواهند بود.
وی افزود: همچنین تمام مراکز تجاری که محصولات غیرضروری مردم را عرضه می کنند در این ایام همچنان تعطیل هستند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۰۷ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۲ هزارو ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۱۱ هزار و ۶۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.