به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای در شهرک بلوردی بیستون، اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که در شهرک بلوردی بیستون رخ داد، تعدادی از افراد هر دو طایفه با سلاح سرد مجروح شدند.

مدعی العموم به انتقال مجروحین این نزاع به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی از نزاع کنندگان در بیمارستان هم به درگیری خود ادامه دادند و با به کارگیری سلاح‌های سردی همچون قمه و شمشیر نظم و امنیت بیمارستان را برهم زدند.

کرمی افزود: این افراد پس از پایان درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان به سرعت از محل متواری و مخفی شدند.

وی تاکید کرد: پس از وصول گزارش این درگیری به دادسرای استان سریعاً دستور پیگیری و دستگیری متهمین به ضابطین دستگاه قضائی استان صادر شد.

دادستان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمین خبر داد و خاطرنشان کرد: سایر متهمین نیز تحت پیگیر قانونی قرار گرفته‌اند و با شناسایی محل اختفای آنها به زودی آنها نیز به دام دستگاه قضائی استان گرفتار خواهند شد و به سزای عملشان می رسند.

وی در پایان برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های جدی دستگاه قضائی استان برشمرد و یادآور شد: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم استان به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.