پیمان زین الدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: با استناد به مکاتبه معاونت صنایع دستی وزارت مبنی بر اعلام لیست صنعتگرانی که توان مالی آنها در سطح پایینی قرار دارد، لیست تهیه و به وزارت ارسال شد.
 او از اختصاص ۶۷۰ میلیون ریال، در قالب کمک هایی بلاعوض روستایی و شهری خبر داد اظهار کرد: پیگیری کامل این موضوع از طریق معاونت صنایع دستی صورت گرفت تا جایی که منجر به تایید نهایی و ارسال لیست مذکور در روز ۲۸ اسفند به بانک شد.
زین الدینی در ادامه‌ گفت: بر اساس اظهارات کارشناسان مربوطه در وزارت، میراث فرهنگی کرمانشاه بعنوان تنها استانی که موفق به اخذ نتیجه نهایی شده، معرفی شده است.
سرپرست معاونت صنایع دستی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد ۱۹ صنعتگر از این کمک ها برخوردار شدند، افزود: از مبلغ ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کمکهای بلاعوض، متغیر بوده است.
زین الدینی در خاتمه گفت: در صورت ادامه دار بودن این کمک ها لیست نفرات جدید در این روزها که دچار ضرر و زیان شده اند تهیه و به وزارت میراث فرهنگی ارسال خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ دوشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۸ نفر بوده که ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۳۷ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۲۶ نفر ترخیص و ۹۲ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.