محبت جمالی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدابیر ویژه مقابله با سرایت بیماری ویروسی کرونا از بدو شیوع آن در شهرستان از سوی دستگاه های مختلف لحاظ شده و در این رابطه اقدام های مناسبی اجرا شده است.

وی اظهارداشت: اقدام های مقابله ای در سرپل ذهاب با همت مسوولان و مشارکت عمومی مردم و با نگاه به پویش های مردمی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان انجام شده که رهبری اقدام های پیشگیرانه و مقابله ای بر عهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان است که در خط مقدم جبهه مقابله باشیوع کرونا قرار دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: روند گندزدایی در اماکن و معابر عمومی و خیابان های شهرستان استمرار دارد و در روزهای آینده با تراکم بیشتری انجام می گیرد.

جمالی نیا گفت: کنترل های لازم در خصوص رعایت بهداشت واحدهای صنفی و نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و خوراکی مردم و قیمت ها در بازار انجام می شود و تمام واحدهای عرضه مرغ زنده و قصابی های سطح شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان پلمب شده است.  

او ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم در مقابله بیماری ویروسی کرونا در شهرستان سرپل ذهاب بسیار تاثیرگذار است و مردم با عدم حضورشان در آیین های تجمعی و در جمعه غریبان ثابت کردند که پای کار هستند و امید است که این مشارکت و جلوگیری از خروج  غیرضروری از منزل همچنان تا ریشه کن شدن بیماری کرونا تداوم داشته باشد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.