حسین بیات روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: هیات مدیره اتحادیه های صنفی در زمینه رعایت موازین بهداشتی از طریق ارسال پیامک و فعالیت مجازی به اصناف اطلاع رسانی کرده اند و در تمام نقاط سطح شهر توسط اتاق اصناف علاوه بر توزیع وسایل بهداشتی، روشویی به همراه مواد شوینده را قرار داده و کمک های مالی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از این اقدامات به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط اصناف نیز انجام شده، افزود: باتلاش ها و پیگیری های فراوان موفق به تعطیلی ۹۰ درصدی مغازه ها و مجتمع های تجاری شدیم.

بیات اضافه کرد، اصناف کرمانشاه بالاترین همکاری را با قوه قضاییه و سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته اند و جدا از فعالیت های ما، قسمتی از بازار به صورت خودجوش تعطیل کرده اند و مجتمع های پارسیان، میرداماد، قایم، پلازا، لیلیوم و کسری مال نیز تعطیل است.

به گفته بیات، گشت های مشترکی توسط اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت و قوه قضاییه انجام می شود تا هیچ گونه کم فروشی، احتکار و گرانفروشی صورت نگیرد و خبازی ها همه باز بوده اند و هیچ گونه هجومی به خبازی ها و فروشگاه های زنجیره ای نداشته ایم.
بیماری کرونا تاکنون در استان کرمانشاه ۱۱۵ نفر را آلوده کرده که ۱۰ تن از این افراد جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.