ماموستا مُلا قادر قادری پنجشنبه با انتشار پیامی خطاب به مردم گفت: متاسفانه برخی از مردم هنوز عمق بحران را درک نکرده اند و این نگران کننده است.

او از پاوه ای‌های مقیم در شهرهای دیگر خواست تا بهتر شدن شرایط از بازگشت به پاوه خودداری کنند.

وی تصریح کرد کسانی که به هر دلیلی ناچارا به پاوه بر می‌گردند خواست در صورت داشتن علایم کرونا آن را کتمان نکنند.

امام جمعه پاوه در ادامه این پیام گفت: تعطیلی بازار، کار بسیار خوبی است اما آیا فکری برای معیشت بازاریان شده است؟

ماموستا قادری با تاکید بر اینکه مردم در خانه بمانند، افزود: با توکل به خدا توصیه های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم و از این وضعیت عبور نماییم.

شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به ۷۹نفر رسید

سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن ۲۰ نفر، آمار مبتلایان این استان به ۷۹ نفر رسید.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز پنجشنبه (۲۲ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۸۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۸ نفر بیمار مشکوک‌ به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۷۹ کرمانشاهی به کرونا مبتلا شده اند که هشت نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
شکیبا اعلام کرد: شهرستان های سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب وضعیت مطلوبی ندارند و امیدواریم با رعایت مردم شاهد شرایط بهتری باشیم.
وی عنوان کرد: هم اکنون ۳۴ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، ۱۳ بیمار در سنقر، ۱۱ بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۶ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل‌ذهاب بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.