محسن دارابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: استان کرمانشاه هفت واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده دارد که برخی از آنها مواد ضدعفونی کننده سطوح تولید می کنند.

به گفته وی، ظرفیت واحدهای تولیدی استان در تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده روزانه حدود ۲۵ تن است و در صورت تامین مواد اولیه از جمله الکل اتانول استان های اطراف نیز پوشش داده می شوند.

دارابی در ادامه از درخواست تامین ۲۰ تن الکل اتانول توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بین واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: کارخانه الکل سازی رازی خوزستان یکی از بزرگترین تولید کننده های الکل در کشور است و امیدواریم نیاز استان هرچه زودتر از این کارخانه خریداری و تامین شود.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.