پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «سلیم سلیمی» اظهار داشت: ماموران پاسگاه روستای هرسم حین کنترل خودروهای عبوری در محور حمیل - اسلام آبادغرب به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو شده و نسبت به بازرسی از آنها اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، پنج هزار و ۱۸۵ دست پوشاک زنانه و هفت هزار و ۹۰۰ جفت جوراب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۲ محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی- بهداشتی و قطعه خودرو به ارزش ۷۰ میلیون تومان خبر داد. 

سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه پراید مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو، هفت هزار و ۵۶۰ عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: در ماموریت دوم و پس از اطلاع پلیس از وجود مقدار زیادی قطعه خوردوی قاچاق در انباری یکی از تعاونی های مسافربری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس کرمانشاه گفت: در بازرسی از این انباری، ۱۵۰۰ عدد بلبرینگ خودرو به ارزش ۱۵میلیون تومان خبر داد.

وی در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.