فدراسیون قایقرانی روز جمعه به نقل از «شهلا بهروزی راد» اعلام کرد: اردوهای خوبی پشت سرگذاشته و تمریناتم را زیرنظر سرمربی تیم پاراکانو با جدیت ادامه می دهم و خوشبختانه به شرایط خوبی رسیده ام.

وی با بیان اینکه حدود ۶ ماه تا زمان پارالمپیک باقی مانده، گفت: به طور قطع در این فرصت جدیدترین شیوه های تمرینی را دنبال و با همه توان برای کسب صد در صد آمادگی تلاش می کنم تا بتوانم نتیجه مطلوب را از مسابقات کسب کنم.

بهروزی راد ادامه داد: تیم پاراکانو ایران ۲ رویداد مهم که اولین آنها مسابقات قهرمانی آسیا و سپس مسابقات قهرمانی جهان است را پیش رو دارد که به روند آماده سازی تیم و بازیکنان اییران می تواند کمک زیادی کند.

عضو تیم ملی آب های آرام معلولان ایران گفت: موفقیت در این ۲ رویداد مهم می تواند پیش زمینه ای برای موفقیت در مساببقات پارالمپیک باشد.

وی همچنین در خصوص شناختش از رقبای خود در مسابقات پارالمپیک گفت: قایقرانان ازبکستان و انگلستان رقبای اصلی من هستند که در مسابقات کسب سهمیه هم بالاتر از من قرار گرفتند، آنها مدت هاست که به سختی تمررین می کنند تا بهترین وضعیت را داشته باشند.

بهروزی راد با بیان اینکه وی اختلاف چندانی با رقبایش ندارد، گفت: شرایط مسابقات نیز در گرفتن نتیجه بسیار اثرگذار است ولی در مجموع برای مسابقات پارالمپیک توکیو شرایط بهتری از مسابقات ریودوژانیرو دارم.

ملی پوش کرمانشاهی تیم پاراکانو ایران افزود: در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نتوانستم به فینال راه پیدا و شانیس خود را برای کسب مدال امتحان کنم اما برای مسابقات ۲۰۲۰ توکیو شرایط متفاوت و حتی به کسب مدال نیز امیدوارم.

وی در پایان با بیان اینکه کسب مدال در مسابقات پارالمپیک کار بسیار دشواری است، گفت: با این حال تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بهترین نتایج را کسب کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.