صفدر مظفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در زمینه تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، اظهارداشت: قبل از شیوع بیماری در کشور ضمن دعوت از کارشناسان مرکز بهداشت، آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی با ویروس کرونا و روش‌های پیشگیری از این بیماری به همه کارکنان و مسئولین مراکز بهزیستی کرمانشاه ارایه شد.

 مدیر بهزیستی کرمانشاه افزود: علاوه بر اقدامات آموزشی، جلسات مکرر برگزار شده و کمیته بحران شهرستان تشکیل شده است.

 وی وظیفه کمیته بحران را تشکیل تیم های ارزیاب به منظور رصد فعالیت همه مراکز، ارایه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از این بیماری، رعایت کامل اصول بهداشتی و سایر موارد مورد لازم عنوان کرد .

وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات، اقلام یکبار مصرف، وسایل بهداشتی و مواد شوینده موردنیاز تا حد امکان در بین مراکز توزیع و هم اکنون تمامی امکانات و منابع شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری بسیج شده است.

بهزیستی کرمانشاه به ۱۵۳ هزار و ۸۲۶ مددجو در سطح استان خدمات دهی می کند، که از این تعداد ۳۸ هزار و ۹۹۳ نفر معلول هستند که شامل دارای معلولیت های مختلف بینایی، شنوایی، ذهنی و روانی و حرکتی می‌باشند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است. 

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد که بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.