روابط عمومی دانشگاه رازی روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع اساتید و دانشجویان می‌رساند باتوجه به موکول شدن برگزاری جلسات درسیِ باقی‌مانده تا پایان اسفند به ماه‌های آغازین سال‌ آینده، پس از مشخص‌شدن وضعیت تشکیل کلاس‌های جبرانی، تقویم جدید آموزشی دانشگاه رازی در پایان فروردین اعلام خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: همچنین به‌ جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه‌ دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفند ۱۳۹۸ لغو اعلام می‌شود. دانشجویانی که در سامانه‌ گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در اولین زمان ممکن برگزار خواهد شد. در ضمن مقرر شد فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله‌ دفاع در «اسفندماه» لحاظ می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز با تایید یک مورد تست مثبت کرونا در کرمانشاه، گفت: بیمار پس از بهبودی ترخیص شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا به ایرنا افزود: همان گونه که‌ پیش بینی می شد و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست ، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران، امروز یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد. 

او گفت: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌ درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.