به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بازار شب عید از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اگر احساس می‌شود ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۵۰ تن سیب برای استان کم است با در نظر گرفتن مسائل کارشناسی اگر قابلیت افزایش دارد این میزان را افزایش دهید تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: اگرچه نرخ تورم در استان کرمانشاه بالاست اما نسبت به سایر استان‌ها شرایط بهتری داریم که این ماحصل کنترل‌های صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آن کنترل‌ها نسبت مستقیم با سفره مردم دارد لذا باید به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

بازوند با بیان اینکه تاکید بر برپای نمایشگاه بهاره داریم چرا که این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم محسوب می‌شود، ادامه داد: اما نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما در این مورد حائز اهمیت است و نظر قطعی را دانشگاه اعلام می‌کند و اگر اعلام کنند برپایی نمایشگاه با توجه به بیماری کرونا مناسب نیست این نمایشگاه برپا نخواهد شد.

وی تصریح کرد: لذا ظرف ۴ تا ۵ روز دانشگاه در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار نظر خود را اعلام کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه هنوز کسی مبتلا کرونا ویروس گزارش نشده است، افزود: نگرانی مردم در این خصوص بسیار به جا است و تعطیل کردن مدارس به دلیل فشار افکار عمومی بوده است و موردی در استان تأیید نشده است.

وی بیان داشت: در استان کرمانشاه ۵ نفر مشکوک به این بیماری داریم که آزمایش‌های لازم انجام شده و به تهران ارسال شده است اما هنوز جوابی دال بر مثبت بودن آنها نداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1362692
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.