حجت‌الاسلام محسن مفید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چهار حوزه انتخابی منتخب مردم انتخاب شده است و در دو حوزه دیگر حوزه انتخابات به مرحله دوم راه پیدا کرده که در ۲۹ فروردین ماه مرحله دوم انتخابات انجام می‌شود.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه افزود: عوامل نظارتی و اجرایی، بازرسان کشور، عوامل انتظامی و اطلاعات در برگزاری انتخابات همکاری لازم را داشتند و انتخابات به نحو احسن انجام شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مردم استان کرمانشاه حضور پر رنگی را در انتخابات داشتند و رسانه‌ها نقش مؤثری در تشویق و ترغیب مردم برای این حضور ایفا کردند.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: آخرین مراحل فرآیند انتخابات در مرحله اول در حال انجام است و با فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود و آمارها در همه شعب چک و به تأیید تهران می‌رسد و در اسرع وقت نتیجه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گزارشاتی دال بر تخلفات و شکایات در انتخابات وجود داشته است، عنوان کرد: افراد گزارش دهنده و کسی که از او شکایت می‌شود، حتماً با مدرک و سند باید صحبت کنند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که از نحوه انتخابات شکایت دارند، ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی مدارک و سند خود را به هیئت‌های اجرایی و یا دبیرخانه مرکزی ارائه دهند و در اسرع وقت رسیدگی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1361638
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.