حجت الاسلام هادی صادقی روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه بیان داشت: مردم با وجود مشکلات این قدر آگاهی دارند که حساب افراد ضعیف را که با تصمیم گیری ها و اشتباهاتشان به مردم آسیب وارد کرده اند را از حساب انقلاب جدا کنند.
وی با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم در انتخابات و انتخاب خوب باعث اقتدار نظام می شود، گفت: انتخابی درست است که در مسیر انقلاب و مقاومت باشد.
حجت الاسلام صادقی در خصوص مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن نیز بیان داشت: در همه ۴۱ سال انقلاب شاهد اتحاد شیعه و سنی، مردم و مسوولان و مردم و روحانیت هستیم و همه منسجم در صحنه حاضر بوده اند.
وی مراسم ۲۲ بهمن را یک عبادت اجتماعی و سیاسی بزرگ دانست که امسال به نام سردار شهید قاسم سلیمانی متبرک شده است.
این مقام ارشد قوه قضاییه یکی از روش های شکرگزاری مردم بابت نعمت انقلاب را  همین حضور در راهپیمایی هایی همانند ۲۲ بهمن دانست و گفت: در مراسم تجلیل از سردار شهید قاسم سلیمانی نیز شاهد حضور پرشور مردم بودیم و این حضور اجر دنیوی و اخروی دارد.
حجت الاسلام صادقی اجر دنیوی مردم را دادن عزت به مردم ایران دانست و بیان داشت: شما مردم در تمام ملت های دنیا سربلند هستید.
وی در ادامه گفت: بعد از ترور شهید سلیمانی هیچ کس فکر نمی کرد که ایران بتواند انتقام بگیرد اما انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی توانست سیلی محکمی به آمریکا بزند.
او ایستادگی مسیر مقاومت را نتیجه ایستادگی مردم پشت سر رهبری عنوان کرد و افزود: ما توانستیم پس از ۷۰ سال آمریکا را در پایگاه خود بزنیم و شاهدیم که آرام آرام آمار تلفاتشان را با نام ضربه مغزی اعلام می کنند و آخرین آمارشان هم ۱۰۰ نفر اعلام شده است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه گفت: ما در تاریخ معاصر ۲ خط مهم  در کشور و منطقه داشته ایم، اول خط اسلام ناب محمدی به معنای اسلام انقلابی امام راحل و اسلام پابرهنگان و مستضعفان که سایه اش را بر سر همه مستضعفان عالم پراکنده است.
حجت الاسلام صادقی ادامه داد: این اسلام باعث ایجاد اتحاد قومی و منطقه ای و دینی شده است و شاهدیم که در بیرون از مرزها  مسلمان مسیحی و سایر ادیان و تمام کسانی که به نحوی تحت ظلم آمریکا و داعشی ها قرار گرفته اند را با خودش همراه کرده است.
به گفته وی، این اسلام در دهان آمریکا زده است و این کشور تا به امروز بعد از ۴۱ سال با وجود تمام توطئه ها و ضربه هایی که زده است توفیقی در اهدافش نداشته و موجب عقب نشینی مردم نشده است.
حجت الاسلام صادقی اولین خواست آمریکا را جدایی مردم از انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه دومین خواسته دشمن را نفوذ در صف مردم و تغییر تفکر و ترویج سبک زندگی آمریکایی دانست و بیان داشت: در اینجا هم آنها نتوانستند به اهدافشان برسند.
حجت الاسلام صادقی در ادامه با اشاره به تاثیر شهید قاسم سلیمانی در منطقه یکی از اقدامات او را دور کردن داعش از عراق و سوریه دانست و گفت: شهید سلیمانی داعش مسلح به پیشرفته ترین سلاح ها را که ۴۰ درصد خاک عراق و بخش های مهم سوریه را در اختیار داشت، توانست شکست دهد.
او افزود: شهید سلیمانی علاوه بر این با کمک خط مقاومت توانست غیرت فلسطینیان را به آنها برگرداند آن هم بعد از شکست خط سازشی که در زمان عرفات و پس از آن ۳۶ دور مذاکرات ابومازن با رژیم صهیونیستی ایجاد شده بود.
به گفته حجت الاسلام صادقی خط مقاومت با الهام از امام راحل و هدایت های رهبری در فلسطین شکل گرفت و جنبش های جهاد اسلامی، حماس، حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در سوریه تقویت شدند.
او ادامه داد:  تا پیش از شکل گیری خط مقاومت صهیونیست ها فلسطینی ها را شهید می کردند اما با شکل گیری خط مقاومت شاهد شکل گیری انتفاضه سنگ، جنگ های ۳۳ روزه و تودهانی خوردن اسراییل بوده ایم به گونه ای که وادار شدند از شعار« از نیل تا فرات» فاصله بگیرند و زیر گنبد آهنین خود مخفی بشوند.
حجت الاسلام صادقی تاکید کرد که حمایت از خط مقاومت اسراییل را زمین گیر کرده است.
وی در خصوص خط سازش با آمریکا دولت دکتر مصدق را مثال زد و گفت: خدا رحمت کند مرحوم بازرگان را او نیز به دنبال سازش با آمریکا بود اما آمریکا جاسوسی اش را توسعه داد تا در نهایت به دست جوانان انقلابی لانه جاسوسی اش برچیده شد.
معاون فرهنگی قوه قضاییه تنها راه موفقیت را اتکا به خداوند دانست و بیان داشت: مطابق آیه «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»، یاری خداوند فقط مربوط به آخرت نیست بلکه در همین دنیا هم یاری می کند به گونه ای که به شما اول عزت می دهد و سپس دشمن شما را زمین گیر می کند.
به گفته حجت الاسلام صادقی کاری که ایران با آمریکا کرد هیچ کشوری حتی چین، روسیه و حتی کوبا هم نتوانسته انجام دهد.
او بر تقویت روحیه ایمان و ایستادگی در دولت، مجلس، قوه قضاییه، قوای نظامی و انتظامی، روحانیت، کشاورز، کارگر، کارمند و تمام اقشار تاکید کرد و گفت: باید نظاممان را قوی کنیم تا دشمن فکر حمله به ما را نداشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.