جمعی از مرزنشینان قصرشیرین برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برپایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در روز سه شنبه یوم الله ۲۲ بهمن اعلام آمادگی کردند.

قصرشیرینی ها حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به مصداق واجبات الهی یک واجب و تکلیف شرعی دانسته و آن را بیعتی دوباره با آرمان های والای امام و رهبری و یک وظیفه ملی و شرعی می دانند.

مرزنشینان قصرشیرین در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آذین بندی خیابان ها و معابر و بر افراشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از ابتدای دهه فجر با برپایی آیین های باشکوهی عشق و ارادت و دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی و نظام الهی و امام و رهبری نشان داده اند.

مرزنشینان قصرشیرین که امسال بعد از ۶ سال متوالی شاهد بازشدن مرز خسروی به روی زایران و عاشقان اباعبدالله بودند اینک حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را که همزمان با اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت شده را ادای دین به این شهدا می دانند که برای پاسداری از مرزهای کشورمان از با ارزش ترین هستی خود که جانشان است گذشتند و به دست شقی ترین افراد روزگار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

یکی از مادران خانه دار قصرشیرینی گفت: فردا هم صدا با ملت بزرگ ایران اسلامی به همراه ۲ فرزند خردسالم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنم و اعلام می کنم که برای دفاع از این نظام الهی حاضرم خود و جان شیرین فرزندانم را فدا کنم.

زهرا سادات محمدی افزود: امنیتی که ما در غربی ترین نقطه ایران اسلامی قصرشیرین داریم با اینکه در جوار کشور عراق هستیم که شاهد حضور آمریکایی ها است مدیون شهدا و امام شهدا است و ما با حضور در راهپیمایی می توانیم کمترین دین خود را به شهدا ادا کنیم.

مشهدی علی یکی از کسبه قصرشیرین که محاسن سفیدی دارد، گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی است که حتما باید آن را همانند دیگر واجبات ادا کنیم و انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: فردا یوم الله است و به امید خدا در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن شرکت می کنم تا در نقطه صفر مرزی ایران اعلام کنیم که ما پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم و به دشمن بفهمانیم که  دارد آخرین نفس هایش را می کشد و به زودی شاهد نابودی استکبار و محو شدن نظام سلطه بر روی کره زمین خواهیم بود.

خانم زینب دیگر شهروند قصرشیرینی که لباس و سربند محلی بر تن دارد نیز با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ما همه سرباز رهبری هستیم و وظیفه داریم از پیر و مقتدا و فرمانده خود اطاعت کنیم برای همین فردا من به اتفاق نوه هایم در راهپیمایی حضور خواهم داشت.

 وی ادامه داد: من که دوران رژیم طاغوت را به یاد دارم همیشه به فرزندانم می گویم که قدر این نظام را بدانند چون به برکت این انقلاب اکنون در شهرستان مرزی قصرشیرین امنیت و امکانات داریم و فرزندانمان به جایی رسیده اند و توانسته اند تحصیل کنند.

امیر احمدی دانش آموز مقطع دوم متوسطه نیز گفت: ما به اتفاق بچه های مدرسه برنامه ریزی کرده ایم تا فردا یکصدا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری پررنگ داشته باشیم چون ما آینده سازان این مملکت هستیم و وظیفه داریم با تاسی از شهدا راه آن ها را ادامه دهیم و حافظان انقلاب باشیم و به آمریکا و استکبار نشان دهیم که همواره پشت سر رهبر معظم انقااب و گوش به فرمان ایشان برای پیشبرد اهداف و آرامان های والای نظام حرکت می کنیم.

یکی دیگر از شهروندان قصرشیرینی بیان کرد: من فردا به طور قطع با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنم چون دشمن به طور قطع رصد می کند و همان طور که در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وفادارای خود را به شهدا نشان دادیم این بار نیز ثابت می کنیم که نسبت به نظام و انقلاب بی تفاوت نیستیم و به آن عشق می ورزیم.

همچنین مسوولان قصرشیرین نیز روز دوشنبه با صدور پیام هایی  مردم را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
فرماندار قصرشیرین و امام جمعه این شهرستان با پیام هایی قشرهای مختلف مردم انقلابی این شهرستان مرزی را به شرکت گسترده در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اقتدار ملی دعوت کردند.
در این پیام ها با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قشرهای مختلف مردم و مسوولان انقلابی، اصناف، بازاریان، کارمندان، کارگران، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، اساتید دانشگاه ها، طلاب و روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دعوت شد تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کنند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح فردا با حضور گسترده مردم و مسئولان قصرشیرین از میدان مهدیه آغاز و تا میدان مرزبانی محل تجمع راهپیمایان ادامه خواهد داشت.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.