مختار صیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کبدی کرمانشاه متاسفانه روز گذشته ۲ دیدار دیگر را به نمایندگان قم و آذربایجان غربی واگذار کرد که البته باخت در هر ۲ مسابقه به خاطر شرایط تیمی ما با آنها قابل پیش بینی بود.

وی افزود: نمایندگان قم و آذربایجان غربی تیم های اول و دوم مسابقات هستند که با بهترین نفرات ایران در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده اند و از همان ابتدا نیز مدعیان اصلی قهرمانی بودند.

صیدی تصریح کرد: با این ۲ شکست کار ما برای ماندن در لیگ برتر سخت تر از قبل شد و حال در هفته پایانی باید حتما یکی از ۲ مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

رییس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه این تیم هفته آینده باید با نمایندگان تالش و گرگان دیدار کند، افزود: تلاش می کنیم با شکست نماینده تالش بتوانیم به هر شکل ممکن خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای مسابقات تنها بودیم و با حداقل هزینه و تقریبا بدون هیچ کمکی در رقابت ها شرکت کردیم در حالی که اکثر تیم ها ده ها میلیون تومان هزینه کرده بودند.

صیدی افزود: در مسابقات امسال پنج تا ۶ بازیکن کرمانشاهی نفر ثابت سایر تیم ها بودند که اگر آنها را در اختیار داشتیم به طور قطع جزو ۲ تیم اول مسابقات بودیم و امروز خطر سقوط ما را تهدید نمی کرد.

تیم کرمانشاه روز گذشته ابتدا برابر صدرنشین لیگ برتر رعد پدافند قم با نتیجه ۱۰۵ بر ۳۰ نتیجه را واگذار کرد و در دیدار دوم هم ۱۰۲ بر ۳۹ مقابل پایا آذربایجان‌غربی تن به شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.