سیروس شهبازی روز سه شنبه به ایرنا افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه اکنون ۵۸۵ هزار مشترک گاز طبیعی در استان دارد و در زمان سرما و بارش برف مصرف گاز به اوج می رسد که نیاز به همکاری مشترکان برای تامین گاز موردنیاز همه بخش‌ها داریم.

وی با اعلام اینکه در زمان بارش برف و برودت هوا اولویت با تامین گاز مشترکان خانگی است، گفت: شرکت گاز استان در راستای رعایت الگوی مصرف و مصرف بهینه در ادارات و نهادهای دولتی باتوجه به بخشنامه معاون اول رییس جمهوری مبنی بر رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در ادارات و نهادهای دولتی، تذکرات و تأکیدات لازم به ادارات ذیربط را ابلاغ کرده است.

شهبازی اظهار داشت: این شرکت باتوجه به بخشنامه ابلاغی نسبت به تشکیل اکیپ های بازرسی از ادارات و نهادهای دولتی با کمک نیروهای بسیجی گاز استان اقدام کرده و تاکنون ۴۰۰ مورد از ادارات و نهادهای دولتی در سطح استان بازرسی شده و این روند تا پایان فصل سرما بصورت روزانه ادامه خواهد داشت.

وی به تاکید استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان نیز مبنی بر همکاری ادارات و سازمان ها با شرکت گاز اشاره کرد و گفت: آقای بازوند در این جلسه اعلام کرد که با توجه به رسالت شرکت گاز استان در خصوص کنترل دما در ادارات به منظور رعایت الگوی مصرف بهینه، الزامی است تا بازرسی های روزانه و مستمر صورت گیرد و نسبت به اخطار به اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند و در صورت لزوم قطع گاز اقدام کند.

به گفته او، هم اکنون ساکنان هزار و ۳۱۰ روستا و ۲۸ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

تاکید بر رعایت مسایل ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز

مدیرعامل گاز کرمانشاه در ادامه خواستار رعایت نکات و مسایل ایمنی از سوی مشترکان گاز طبیعی در استان شد و گفت: مشترکان باید برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ای همه نکات ایمنی که از سوی شرکت گاز اعلام می شود را مورد توجه قرار دهند.

شهبازی از مشترکان خواست نسبت به استفاده از وسایل گاز، شیرآلات، شیلنگ و بست های فلزی و سایر موارد استاندارد به منظور جلوگیری از نشت گاز توجه کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.