«احسان صلاحی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: در راستای اجرای اصل ۴۴ مبنی بر کوچک سازی دولت و نیز تسریع در روند خدمات رسانی به مراجعین، از ۲۹ دیماه سالجاری کلیه امور مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن تفویض می شود.

وی افزود: به منظور اجرای این تصمیم تاکنون نشست های متعددی در خصوص تفویض اختیارات مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی با خانه صنعت و معدن برگزار شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: اعضای توانمندی در ترکیب فعلی خانه صنعت و معدن استان وجود دارند و با وجود اینکه مدت کوتاهی است که کارگروه کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید به آنها واگذار شده، موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کرده‌اند.

صلاحی افزود: تفویض اختیارات مربوط به صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن استان مقدمه ای برای واگذاری دیگر وظایف مرتبط با حوزه صنعت و معدن خواهد بود که امیدواریم با همراهی و تعامل بیشتر این مهم محقق شود.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در پایان آذر ماه امسال ۱۵ درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده است.

گفته می شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر بیکار هم اکنون در استان کرمانشاه وجود دارد که هر سال هفت هزار و ۵۰۰ نفر به آنها اضافه می شود.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.